Menu

اخبار

بازدید رییس محترم سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی وفنی ایران از منطقه ویژه اقتصادی پیام

جلسه راس ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 19/10/95 به دعوت جناب آقای دکتر زرندی مدیر عامل  محترم منطقه ویژه اقتصادی پیام  و با حضور جناب آقای دکتر خزاعی رییس محترم سازمان سرمایه گذاری خارجی ،جناب آقای دکتر جمالی مدیر کل محترم سرمایه گذاری خارجی، جناب آقای فلاح مدیر کل محترم امور اقتصادی و دارایی استان البرز ، جناب آقای سالاری مدیر کل محترم گمرکات استان البرز و اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام  برگزار  گردید.
در ابتدا  جناب آقای حیدری عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن خوشامدگویی به مدعوین منطقه ویژه اقتصادی پیام را معرفی نمودند؛ منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده ای به وسعت 3600 هکتار در اراضی 10،000 هکتاری فرودگاه بین المللی پیام در 40 کیلومتری پایتخت و در کلانشهر کرج درمجاورت مراکز اقتصادی صنعتی و کشاورزی و استانهای پر جمعیت کشور ایجاد گردیده است. برنامه ریزی جهت بهره برداری از این منطقه در 3 فاز اجرایی بوده که در فاز اول در 40 هکتار به سرمایه گذاران واگذار گردیده و فاز 2 با وسعت 56 هکتار هم اکنون با ایجاد کلیه زیر ساخت ها آماده واگذاری به متقاضیان است.همچنین فاز 3 با وسعت 104 هکتار نیز در حال آماده سازی برای واگذاری میباشد. از مهمترین مزیت های این منطقه ایجاد شهر ICT در 3 فاز و مجموعا" در 7 هزار هکتار است.
در ادامه جناب آقای دکتر خزاعی ضمن ابراز امیدواری و خرسندی از امکانات و پتانسیل های منطقه ویژه، اعلام نمودند که سازمان سرمایه گذاری در حد امکان تلاش خواهد نمود که منطقه ویژه را معرفی و با این منطقه همکاری نماید.
همچنین ایشان پیشنهاداتی را مبنی بر ایجاد مرکز مالی بین المللی و شهرک سرمایه گذاری را مطرح نمودند.
در پایان جلسه بازدید هایی از پنجره واحد و گمرک منطقه ویژه پیام، شرکت پارسینه و منطقه فرودگاهی و همچنین شرکت ماکوفارما فردآور انجام شد.

 

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??