Menu

اخبار

همایش معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران با حضور 110 نفر از فعالان اقتصادی مجارستان

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، نشستی صبح روز دوشنبه مورخ 9/9/1394 تحت عنوان معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران با حضور خانم اولها جانت (Olah Zsanett)، رئیس اتاق تجارت مجارستان که به همراه رئیس اتاق بازرگانی و رئیس بانک صادرات و واردات (اگزیم بانک) این کشور و نیز 110 نفر از صاحبان مشاغل، تجار و سرمایه‌گذاران مجار در محل ساختمان مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارائی، حضور یافتند، برگزار شد

در این نشست که با حضور قائم مقام و مدیر کل دفتر روابط اقتصادی خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران برگزار گردید، علاوه بر تبیین و تشریح فضای اقتصادی ایران و نیز قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری خارجی، بر تعمیق روابط اقتصادی دوجانبه ایران و مجارستان نیز تاکید گردید.
قائم مقام سازمان سرمایه‌گذاری، ضمن اشاره به روابط خوب و حسنه دو کشور، با بیان اینکه؛ مناسبات اقتصادی بین دو کشور ایران و مجارستان در سال‌های اخیر متاثر از تحریم‌های غرب علیه ایران خیلی رضایت بخش نبوده، تصریح کرد، اکنون فرصت بسیار خوبی است تا این سطح روابط را گسترش داده و بخش‌های خصوصی دو کشور را نسبت به تعامل بیشتر با یکدیگر تشویق نمایند.
رئیس اتاق تجارت مجارستان نیز تاکید کرد به عنوان متولی حمایت و تشویق تجارت مجارستان، تجار و سرمایه‌گذاران مجاری را به افزایش تعاملات با ایران ترغیب خواهد نمود.
گفتنی است، در این همایش، دکتر قالیباف اصل، مدیر عامل بورس تهران و دکتر محمد تبار، عضو هیات مدیره سازمان خصوصی سازی نیز قوانین و مقررات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این دو حوزه را تشریح نمودند.    
در پایان به برخی از پرسش‌های سرمایه‌گذاران مجاری در زمینه نحوه ثبت شرکت، حقوق مالکیت معنوی، نقل و انتقال پول و سایر موارد پاسخ لازم ارائه شد.

 

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??