Menu

اخبار

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز:103پروژه مطالعه شده ،در سامانه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز قرار میگیرد

 
«ابوالفضل فلاح» نماینده وزیر،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: تا پایان خرداد ماه 103 پروژه مطالعه شده که توسط دستگاه های اجرایی معرفی شده اند،با تمامی اطلاعات در این سامانه قرار داده میشود تا در صورت تمایل نسبت به سرمایه گذاری در آن اقدام شود.
      به گزارش روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی البرز،«ابوالفضل فلاح» نماینده وزیر، مدیر کل امور اقتصادی ودارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در مراسم رونمایی از سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز که با حضور استاندار،معاونان حوزه استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهدای دولت استانداری  برگزار شد، اظهار داشت: این سامانه دارای ویژگی های منحصر بفردی است که امر سرمایه گذاری در استان را تسهیل و تسریع می بخشد.
وی با اشاره به سامانه های پنج گانه افزود: این سامانه ها شامل نظارت بر طرح های سرمایه گذاری،سامانه تعاملی سرمایه گذار و سرمایه پذیر،سامانه بررسی مشکلات سرمایه گذار،سامانه پذیرش سرمایه گذار و سامانه فرصت های سرمایه گذاری است.
    مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز خاطر نشان کرد این سامانه به دو زبان فارسی و انگلیسی جهت سهولت سرمایه گذاران تعبیه شده و سرمایه گذاران با مراجعه به سایت می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.
    وی بیان کرد: قسمت های متنوعی از جمله قوانین و مقررات و کارگاه های آموزشی در این سامانه وجود دارد که پیشنهاد می شود سرمایه گذاران،بخش خصوصی،صاحبان صنایع و مردم به این سایت مراجعه کنند و همچنین مشکلات موجود را برای ارتقا سطح آن اعلام کنند.

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??