Menu

اخبار

قائم مقام محترم سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران با هیات ایالت راینلندپفالتز جمهوری فدرال آلمان ملاقات و گفتگو نمودند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری در این جلسه، قائم مقام سازمان ضمن تشریح قوانین، مشوقها و مقررات ناظر بر سرمایه گذاری خارجی در جمهوری اسلامی ایران، جهت حمایت و کمک به شرکتهای سرمایه‌گذار آلمانی اعلام آمادگی کرد.
ایشان در ادامه با اشاره به توانمندی‌های طرف آلمانی در حوزه های مختلف افزود که انتظار داریم شرکتهای آلمانی ضمن مشارکت در پروژه های اقتصادی کشور نسبت به ارائه دانش فنی به بخشهای مختلف جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایند. 
قائم مقام سازمان سرمایه گذاری با تاکید بر سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران در جذب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی، اشاره کرد که در تمامی مراحل فعالیت شرکتهای آلمان خدمات و مشاوره های لازم توسط مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی ارائه خواهد شد. 
آقای جو واینگارتن مدیربخش وزارت اقتصاد، محیط زیست، انرژی و مدیریت ارزی ایالت راینلندپفالتز نیز ضمن اشاره به تغییرات ایجاد شده در فضای بین المللی، هدف عزیمت هیات به تهران را بررسی زمینه‌های موجود جهت گسترش همکاریهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری اعلام نمود. ایشان با اشاره به نقش و جایگاه ایالت راینلندپفالتز در اقتصاد آلمان، اشاره کردند که یکی از ایالتهای مهم در صادرات آن کشور هستند و یکی از قوی ترین زیرساختهای صنعتی در جمهوری فدرال آلمان را دارند. 

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??