Menu

اخبار

دیدار سرمایه گذاران خارجی شرکت دارو سازی ویتان فارمد با مدیر کل و نایب رئیس رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري استان البرز

نماينده وزير و مديركل امور اقتصادي و دارايي و نائب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري استان البرز در جلسه با سرمايه گذاران خارجي شركت «ويتان فارمد» گفت : براساس گزارش سال گذشته بانك جهاني ، سرمايه گذاري در سه حوزه :نفت، دارو و خودرو در ايران توصيه شده است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل امور اقتصادي و دارايي استان البرز،«ابوالفضل فلاح» نماينده وزير و مديركل امور اقتصادي و دارايي و نائب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري البرز با بيان مطلب فوق به مزيتهاي سرمايه گذاري در ايران اشاره كرد و افزود: پايين بودن قيمت انرژي ،تعداد بالاي نيروي انساني متخصص با قيمت مناسب، سهولت دسترسي به مواد اوليه با قيمت مناسب در داخل كشور و وجود بازار مصرف مناسب در منطقه  از جمله مزاياي سرمايه گذاري در ايران است.

وي خاطرنشان ساخت: سرمايه گذاران خارجي از تمامي تسهيلات و مشوقهاي سرمايه گذاري سرمايه گذاران داخلي برخوردار هستند و نيز پنجره واحد سرمايه گذاري خارجي با هدف تسريع بخشي به روند صدور مجوز و انجام ساير امورات مرتبط با سرمايه گذاري خارجي در استان البرز، طراحي و اجرا شده است.

در ادامه اين جلسه ، دكتر «محمدصادق حسين خالد»   تبعه هندوستان سرمایه گذار خارجی و رئيس هيئت مديره شركت شرکت دارو سازی ویتان فارمد ضمن تشكر از مساعدت هاي مركز خدمات سرمايه گذاري و دستگاه هاي اجرايي استان البرز با اين شركت ، پاره اي از مشكلات پيش روي شركت مذكور را بيان كرد.

شايان ذكر است شركت ويتان فارمد که بخش عمده سهام آن متعلق به شرکت ويتان جي ام بي اچ  آلمان می باشد، قصد دارد در طرح توليد انواع داروهاي ضد سرطان در استان البرز شهرك صنعتي نظرآباد در مساحت تقريبي 4 هكتار و با به كارگيري  100 نفر نيروي انساني در فاز اول سرمايه گذاري نمايد.

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??