Menu

اخبار

ديدار اعضاي مركز خدمات سرمايه گذاري و امضاي تفاهم نامه همكاري هاي تجاري بين استوني و البرز

اعضاي مركز خدمات سرمايه گذاري استان البرز با هيئت سرمايه گذاري كشور استوني ديدار و تفاهم نامه اوليه همكاري هاي تجاري بين كشور استوني و استان البرز به امضا رسيد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، در اين ديدار كه با حضور «عبادالله كامكار» معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري البرز، «ابوالفضل فلاح» نماينده وزير و مديركل امور اقتصادي و دارايي و نائب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري البرز ،«رحيم بنامولايي» رئيس اتاق بازرگاني البرز و معاون وزير امور خارجه استوني و هيئت همراه وي برگزار شد؛ «كامكار »بيان كرد: در شرايط پسابرجام بستر مناسبي به منظور حضور سرمايه گذاران خارجي در كشور از جمله استان البرز فراهم شده است.

وي با اشاره به اينكه استان البرز در بخش هاي مختلف صنعت ،‌كشاورزي و شركتهاي دانش بنيان از ظرفيت و پتانسيل بالايي برخوردار است ، اظهار داشت : شركتهاي دانش بنيان و صنايع هايتك موجود در استان البرز فرصت مناسبي به منظور سرمايه گذاري محسوب مي شود.

كامكار با تاكيد بر جايگاه مناسب استان البرز در بخش صنعت به توليد بيش از 10 برند ملي در استان البرز اشاره كرد و افزود: بايد از ظرفيت برندهاي ملي در استان البرز در جذب سرمايه گذاران خارجي بهره برد.

در ادامه معاون وزير امور خارجه استوني اظهار كرد: اين وظيفه دولت هاست كه شرايط را براي روابط تجاري ميان كشورها فراهم نمايند و اين ديدار بهترين فرصت براي توسعه روابط تجاري ميان ايران و استوني است .

همچنين در اين ديدار، رئيس اتاق بازرگاني كشور استوني به معرفي هيئت همراه و شركتهايي از جمله : بالتكس در زمينه پشتيباني قطعات اتومبيل، استونيا AS در زمينه پشتيباني قطعات و فعاليت در حوزه CIS  شركتهاي گوسيفت و AS نورتال در زمينه IT ، شركت ESC global security ارائه دهنده خدمات امنيت سايبري و شركت روالا در زمينه مواد غذايي و لبنيات پرداخت.

در پايان ،‌تفاهم نامه اوليه همكاري هاي تجاري بين كشور استوني و استان البرز به امضا رسيد و كارشناسان مركز خدمات سرمايه گذاري نيز به معرفي خدمات مركز و نيز قوانين و مشوق هاي سرمايه گذاري به شركتهاي مذكور پرداختند.

 

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??