Menu

اخبار

جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری به منظور بررسی طرح تولید قطعات پلاستیکی خودرو مورخ 96/09/22

 نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز که با هدف بررسی پروژه سرمایه گذاری شرکت کناف آلمان در تولید قطعات پلاستیکی خودرو برگزار شد گفت: استان البرز از قابلیت زیادی در ساخت و تولید قطعات خودرو برخوردار است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز ، «ابوالفضل فلاح» نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری البرز ، در جمع نمایندگان شرکت آلمانی کناف و نمایندگان دستگاه های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری البرز با بیان مطلب فوق افزود: بخشی از قطعات خودروهای داخلی در استان البرز تولید می شود و بیشتر قطعه سازان ایران خودرو ، سایپا و شرکت خودرو سازی ماموت در استان البرز مستقر هستند. لذا با عنایت به قابلیت و پتانسیل های موجود در استان البرز  در زمینه ساخت و تولید قطعات خودروسازی ، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از ستقرار شرکت کناف در استان البرز استقبال و حمایت خویش را درجهت اخذ مجوزهای لازم سرمایه گذاری و فراهم نمودن امکانات زیرساختی شرکت مذکور اعلام می نماید.
بنا بر این گزارش در ادامه این جلسه درخواست شرکت کناف و زیر ساختهای مورد نیاز این شرکت در جهت اجرای طرح تولید و قطعات خودرو  با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است شرکت کناف در حوزه صنعت ساختمان فعالیت نموده و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستمهای ساخت و ساز خشک در جهان است که در سال 1932 در آلمان تأسیس شد و اکنون دارای بیش از 150 کارخانه در 37 کشور جهان در سطح بین المللی می باشد. در حال حاضر نیز شرکت مذکور در صدد است با سرمایه گذاری حدود 50 میلیون دلار و ایجاد اشتغال برای 100 نفر اقدام به اجرای طرح تولید قطعات پلاستیکی خودرو در شهرک صنعتی اشتهارد نماید.
 

 

 

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??