Menu

اخبار

بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از شهرک صنعتی بهارستان

بازدید وزیر اقتصاد از شهرك صنعتی بهارستان استان البرز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با هیئت همراه از شهرک صنعتی بهارستان البرز بازدید کرد.

سید احسان خاندوزی در حاشیه سفر یک روزه به استان البرز از شهرک صنعتی بهارستان البرز بازدید کرد. وزیر اقتصاد ابتدا از شرکت اکترو خاورمیانه یکی از شرکت‌های هلدینگ اکتوورکو بازدید کرد؛ این شرکت دارای هفت هزار مترمربع زیربنا و برای فعالیت تولیدی در زمینه تولید داروهای تخصصی ضد سرطان به صورت سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت هندی در سال ۹۵ تأسیس شده است.

بنا به اعلام مدیران شرکت، هدف از این سرمایه‌گذاری انتقال دانش فنی و توانمندسازی نیروی داخلی بوده تا داروهای با کیفیت بالا و در دسترس تولید کند.

این شرکت در سال ۹۷ به بهره برداری رسیده و تاکنون ۴۷ محصول دارویی را برای درمان بیماران مبتلا به سرطان به بازار دارویی عرضه کرده است؛ همچنین اکترو خاورمیانه دارای ظرفیت ۲۰۰ میلیون در خصوص ساخت قرص، ۳۰ میلیون کپسول و ۵/۱ میلیون داروی تزریقی است.

وزیر اقتصاد همچنین از شرکت مدوک زیست دارو بازدید کرد؛ این شرکت با مساحت چهار هزار و ۵۵ مترمربع و حدود ۱۷۰ نفر پرسنل در زمینه تولید داروهای مربوط به افزایش ایمنی بدن در قالب ویال‌های تزریقی (بیولوژیک) فعالیت می‌کند و از سال ۹۹ تأسیس یافته است.

بنا به اعلام مدیر شرکت ظرفیت پالایش دارویی شرکت با ۴۰ هزار لیتر در روز شروع شده و هم‌اکنون تا ۸۰ هزار لیتر قابل افزایش است.

 

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

?? ?? ??