Menu

اخبار

چهل و دومین جلسه مركز خدمات سرمايه گذاري البرز با سرمايه گذار تركيه اي در طرح توليد تلويزيونهاي LEDو لوازم برقي خانگي

چهل و دومین جلسه مركز خدمات سرمايه گذاري البرز با سرمايه گذار تركيه اي در طرح توليد تلويزيونهاي LEDو لوازم برقي خانگي

نویسنده: ایمانی/ﺳﻪشنبه, 27 مهر,1395/دسته ها: اخبار, اسلایدر

در جلسه مركز خدمات سرمايه گذاري استان البرز با سرمايه گذار تركيه اي طرح توليد تلويزيونهاي ledو لوازم برقي خانگي بررسي شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، در جلسه اي كه با حضور «ابوالفضل فلاح » نماينده وزير و مديركل امور اقتصادي و دارايي و نائب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري استان البرز، «عبدالسلام ييلديز» قائم مقام مديرعامل شركت بين المللي «آيرياونداد كسري» و كارشناسان مركز خدمات سرمايه گذاري در اداره كل امور اقتصادي و دارايي استان البرز برگزار شد؛ طرح توليد تلويزيونهاي LEDوLCD و لوازم برقي خانگي از جمله ساندويچ ساز برقي خانگي، آبميوه گيري برقي خانگي،چاي ساز برقي ،‌اتوي بخار برقي، جاروبرقي خشك و تر  با نام تجاریAwox ، توسط شركت مذكور، مورد بررسي قرار گرفت.
در اين جلسه ،«فلاح »ضمن عرض خير مقدم به سرمايه گذاران تركيه اي و استقبال از اجراي طرح مذكور در استان البرز ، گفت : تيم كارشناسان مركز خدمات سرمايه گذاري استان البرز در خدمت
سرمايه گذاران خارجي و داخلي است و حمايتهاي لازم را از سرمايه گذاران در تمامي مراحل سرمايه گذاري از جمله صدور مجوزهاي لازم و اجراي طرح سرمايه گذاري بعمل مي آورد.
همچنين در اين جلسه ،« ييلديز  » توضيحاتي را درخصوص طرح مذكور ارائه كرد و افزود: در حال حاضر زمين در گرمدره به ميزان 6هزار مترمربع و سطح زيربناي 3 هزار متر مربع خريداري شده است و طبق هدف گذاري شركت پيش بيني مي گردد كه تا سال 2020 محصولات شركت مذكور 10درصد از بازار ايران را در دست داشته و افزايش سرمايه گذاري معادل 300 ميليون دلار تا سال 2017 برنامه ريزي شده است.
بنابراين گزارش ، كل هزينه اجراي طرح 6 ميليون يورو مي باشد كه با مشاركت 99درصدي
 سرمايه گذاران خارجي بصورت 3.000.000 یور  نقد،  2.000.000 ماشين آلات و  940.000 یورومواد اولیه به كشور وارد مي شود و زمينه اشتغال 55 نفر را مهيا مي سازد.
شايان ذكر است شركت بين المللي آيرياونداد كسري،با قدمتي 14ساله در كشور تركيه، 11 درصد از بازار آن كشور را در اختيار داشته و محصولات خود را به سه كشور اروپايي بلاروس،اوكراين،روسيه و 5كشور عربي از جمله اردن و الجزاير صادر مي كند.

 
Print

تعداد نمایش ها (15445)/نظرات (0)

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

آرشیو

?? ?? ??