Menu

برپایی میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان البرز

رضا خواجه نائینی هدف از برگزاری میز خدمت را شنیدن حرف مردم و آشنایی مستقیم با مشکلات آنها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: روحیه حل مشکل در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

معاون توسعه مدیریت ومنابع و نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: تا آنجا که ممکن است همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ متواضعانه و با صبر و حوصله  پاسخگوی مراجعین بوده و در خصوص رفع مشکلات چاره اندیشی کنید و در صورت نیاز از وزارتخانه ها و دستگاه های دیگر کمک بگیرید تا مشکلات را مرتفع کنید چرا که اثرات و برکات خوبی برای جامعه  و حتی خود ما به  همراه دارد.

خواجه نائینی با بیان  اینکه ازنزدیک آشنا شدن با  مشکلات مردم و دستوراتی  که توسط مدیران برای حل مشکلات مردم صادر می شود بسیار تاثیرگذار است،اظهار کرد : گاهی می بینیم شخصی برای دریافت مبلغ اندکی وام دچار مشکل شده و تمام مشکلات زندگی اش را بازگو می کند که کمک به این شخص و رفع مشکل وی می تواند زمینه آرامش روحی را برای مدیر مربوطه به همراه داشته باشد.بنابراین تا حد ممکن مدیران مربوطه دستورات لازم را صادر کنند و در صورت نیاز به دستور از حوزه بنده باشد حتما نظر کارشناسی حوزه مربوطه را جویا  خواهم شد  و مدیران محترم باید زیر فرم های درخواست  مردمی راهکار حل مشکل یا نیاز به دستورات لازم را قید کنند تا بررسی و در همفکری با مدیران محترم، مشترکا نسبت به  رفع مشکل اقدام کنیم و لازم است نظر کارشناسی مدیر مربوطه  چه مثبت یا  منفی حتما در فرم درخواست های مردمی قید شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه صرف درخواست وام در این میز خدمت پذیرفته نمی شود،اظهار کرد:متقاضیان دریافت وام به سامانه 111 مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و تلاش ما این است که بیشتر در حوزه تولیدکنندگان ، کارفرماها  و مشکلاتی که در زمینه  تسهیلات یا مصوبات ستاد تسهیل دارند،وارد شویم. البته به صورت محدود و موردی شاید شخصی نیاز به کمک در زمینه دریافت تسهیلات داشته باشد که لازم است،اقدام شود.

وی با قدردانی از همراهی مدیران در اجرای دستوراتی که در سفرهای قبلی صادر شده است،افزود: از مدیران محترم استانی انتظار داریم در این سفز نیز ما را همراهی کرده و دستورات لازم را اجرایی کنند و با توجه به اینکه زمان مراجعات مردمی متفاوت و در روزهای پایانی میز خدمت ازدیاد  مراجعین را  خواهیم داشت بنابراین لازم است مدیران استانی از ساعات اولیه یعنی ساعت 8 صبح تا ساعت  6 بعداز طهر در کنار ما باشند تا چنانچه مراجعه کننده ای بیاید بتوانند پاسخگو بوده و تصمیم گیری کنند.

 

معاون توسعه مدیریت ومنابع و نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: تا آنجا که ممکن است همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ متواضعانه و با صبر و حوصله  پاسخگوی مراجعین بوده و در خصوص رفع مشکلات چاره اندیشی کنید و در صورت نیاز از وزارتخانه ها و دستگاه های دیگر کمک بگیرید تا مشکلات را مرتفع کنید چرا که اثرات و برکات خوبی برای جامعه  و حتی خود ما به  همراه دارد.

 

خواجه نائینی با بیان  اینکه ازنزدیک آشنا شدن با  مشکلات مردم و دستوراتی  که توسط مدیران برای حل مشکلات مردم صادر می شود بسیار تاثیرگذار است،اظهار کرد : گاهی می بینیم شخصی برای دریافت مبلغ اندکی وام دچار مشکل شده و تمام مشکلات زندگی اش را بازگو می کند که کمک به این شخص و رفع مشکل وی می تواند زمینه آرامش روحی را برای مدیر مربوطه به همراه داشته باشد.بنابراین تا حد ممکن مدیران مربوطه دستورات لازم را صادر کنند و در صورت نیاز به دستور از حوزه بنده باشد حتما نظر کارشناسی حوزه مربوطه را جویا  خواهم شد  و مدیران محترم باید زیر فرم های درخواست  مردمی راهکار حل مشکل یا نیاز به دستورات لازم را قید کنند تا بررسی و در همفکری با مدیران محترم، مشترکا نسبت به  رفع مشکل اقدام کنیم و لازم است نظر کارشناسی مدیر مربوطه  چه مثبت یا  منفی حتما در فرم درخواست های مردمی قید شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه صرف درخواست وام در این میز خدمت پذیرفته نمی شود،اظهار کرد:متقاضیان دریافت وام به سامانه 111 مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و تلاش ما این است که بیشتر در حوزه تولیدکنندگان ، کارفرماها  و مشکلاتی که در زمینه  تسهیلات یا مصوبات ستاد تسهیل دارند،وارد شویم. البته به صورت محدود و موردی شاید شخصی نیاز به کمک در زمینه دریافت تسهیلات داشته باشد که لازم است،اقدام شود.

وی با قدردانی از همراهی مدیران در اجرای دستوراتی که در سفرهای قبلی صادر شده است،افزود: از مدیران محترم استانی انتظار داریم در این سفز نیز ما را همراهی کرده و دستورات لازم را اجرایی کنند و با توجه به اینکه زمان مراجعات مردمی متفاوت و در روزهای پایانی میز خدمت ازدیاد  مراجعین را  خواهیم داشت بنابراین لازم است مدیران استانی از ساعات اولیه یعنی ساعت 8 صبح تا ساعت  6 بعداز طهر در کنار ما باشند تا چنانچه مراجعه کننده ای بیاید بتوانند پاسخگو بوده و تصمیم گیری کنند.

 

انتخابگر پوسته

?? ?? ??