Menu

بازدید از شرکت دامداران پسا نظرآباد- بهمن ماه 1400


بر اساس مجوز سرمایه‌گذاری خارجی  به شماره 191279/21-14369 مورخ 03/12/1399 به آقای  ناصر والی نژاد مقدم مقیم فرانسه (سرمایه‌گذار خارجی) اجازه داده‌شده است در طرح  "  ایجاد واحد بهره برداری گوسفند داشتی" از طریق شرکت توسعه دامداران پسا نظر آباد (شرکت سرمایه پذیر) به میزان 100درصد در استان البرز- شهر نظر آباد سرمایه‌گذاری و جمعاً معادل 1،100،000 یورو به کشور وارد نماید.
ضمن بازدید کارشناسان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری از پروژه سرمایه گذاری و صحبت‌های انجام‌شده با مدیرعامل شرکت ، جناب آقای والی نژاد ، مشخص گردید که شرکت تاکنون 950 راس گوسفند(شامل 50 قوچ و 900 گوسفند ماده) را  از کشور فرانسه وارد نموده و این نژاد با توجه به قابلیت چند قلو زایی و تفاوت در گوشت دام بسیار مورد توجه دامداران می باشد و به لحاظ تامین گوشت مورد نیاز استان در جهت خود کفایی حائز اهمیت میباشد .
مدیر عامل شرکت اعلام داشتند که درگیر مشکلاتی از  جمله تخصیص زمین مورد نیاز و تامین علوفه و آب مورد نیاز میباشد .
طبق اظهارات جناب آقای والی نژاد، اردیبهشت ماه زمان زایش گوسفند ها بوده و تعداد آنها حدود 60 درصد افزایش می یابد که این مهم نیازمند تدارک زمین، علوفه و سایر اقلام مورد نیاز می باشد ، ایشان در ادامه توضیح دادند که با شرکت شهرک های صنعتی در حال مذاکره به منظور تامین و تایید زمین میباشند تا متعاقباً بتوانند سایر مجوز های لازم را گرفته و اقدامات مورد نیاز را به انجام برسانند .
همچنین مشخص گردید که شرکت توسعه دامداران پسا نظر آباد آمادگی انجام مراسم افتتاحیه در ایام دهه مبارک فجر را داشته و جهت تکمیل فرایند بهره برداری نیازمند تامین مالی به شکل وام یا جذب شریک سرمایه گذار میباشد. 
مقرر گردید شرکت طی نامه ای به مرکز خدمات سرمایه گذاری مسائل و مشکلات مورد نظر را اعلام تا متعاقباً اقدام مورد نظر از سوی این مرکز صورت پذیرد .
 

 

انتخابگر پوسته

?? ?? ??