Menu

اخبار

حضور مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان البرز در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران موسوم به IRAN EXPO 2023

حضور مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان البرز در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران موسوم به IRAN EXPO 2023

نویسنده: مرکز خدمات سرمایه گذاری البرز/دوشنبه, 25 اردیبهشت,1402/دسته ها: اخبار, گالری, news

  پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران موسوم به (IRAN EXPO 2023) اردیبهشت ماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور حدود 750 شرکت داخلی و با عرضه 12 گروه کالایی از جمله تجهیزات دانش بنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی و غیره با هدف افزایش مقاصد و گروه کالاهای صادراتی برگزار گردید. استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه توسط مهمانان خارجی صورت پذیرفت و به نظر می رسد از حیث ورود تجار و سرمایه گذاران خارجی، موفق ترین نمایشگاه بین المللی کشور در دوران پساکرونا بوده است.

  گفتنی است در این نمایشگاه که به مدت 4 روز برگزار گردید بیش از 1200 نفر مهمان خارجی از 60 کشور جهان حضور به هم رساندند. هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه توانمندی های صادراتی ، گسترش تعاملات تجاری، فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت های صادراتی ایرانی است.

  مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی البرز با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در این نمایشگاه حضور فعال داشت. در طول 4 روز نمایشگاه و در غرفه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی واقع در پاویون استان البرز در سالن 8 و 9 تلاش گردید تا ظرفیت های و توانمندی های استان البرز، 170 فرصت سرمایه گذاری موجود در استان، امکان استفاده از ظرفیت مجوز های بی نام شناسایی شده در استان، قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی، پشتیبانی از سرمایه گذاران خارجی در استان، قبل و بعد از صدور مجوز سرمایه گذاری  و ... به مراجعین خارجی معرفی گردد. در این غرفه طی روزهای برگزاری نمایشگاه از 18 گروه سرمایه گذاری، تجاری و بازرگانی خارجی از کشورهای اوگاندا، بورکینافاسو، پاکستان، افغانستان، چین، عمان، روسیه، هندوستان و بلاروس استقبال گردید.

Print

تعداد نمایش ها (2118)/نظرات (0)

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار

آرشیو

?? ?? ??