Menu

استاندار البرز در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان : رتبه البرز در فضای کسب و کار از 29 به 8 رسیده است.

استاندار البرز در آئین افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه رتبه استان البرز در فضای کسب و کار از 29 به 8 رسیده ، گفت: مهم این است که بتوانیم این رتبه را حفظ کنیم تا در مردم نیز هرچه بیشتر روحیه امید تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، ««محمدعلی نجفی» » استاندار البرز افزود: عده ای به دنبال این هستند که در جامعه احساس ناامنی ایجاد کرده و سرمایه گذاران را نسبت به کشور بدبین کنند و آنها را از کشور فراری دهند، نباید اجازه دهیم که این فضا را مایوس کننده برای مردم ترسیم کنند.

نجفی با تاکید براینکه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید در اولویت کار دستگاه ها قرار گیرد گفت: مدیران نباید پشت میزهای خود نشسته و انتظار داشته باشند که سرمایه گذاران به سراغ آنها بیایند بلکه به سراغ سرمایه گذاران رفته و علاوه بر آشنایی با ادبیات سرمایه گذاری آنها را نسبت به سرمایه گذاری در استان تشویق نمایند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز خاطرنشان کرد :دستگاه ها باید حضور قوی در این مرکز داشته باشند و نمایندگان آنها نیز اختیارات کامل در این مرکز داشته باشند تا بتوانند نسبت به جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاری اقدام کنند.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به صحبتهای چندروز گذشته با رئیس دفتر رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت : یکی از درخواست هایی که در این تماس تلفنی مطرح شد حضور مسئولان عالی کشور در مراسم افتتاحیه فرودگاه پیام بود.

وی ادامه داد: نخستین پرواز از این فرودگاه روز پنج شنبه هشتم شهریورماه انجام می شود که می تواند آغاز رشد و توسعه در استان البرز باشد.

 

انتخابگر پوسته

?? ?? ??